maandag 27 juli 2009

Wat wij gedaan hebben vanmorgen…..

De vakanties zijn weer bijna voorbij en vanmorgen om 7.15 werden Flopke en ik gewekt door de grasmaaimachine van de gemeente. Tja, da’s nog eens een wekker! Was wel een lekker geurtje om mee wakker te worden! Omdat we toch al vroeg waren voor ons doen en Flopke nog niet mocht eten omdat ze helaas weer aan een AB kuur zit (stevige blaasontsteking) besloot ik dan maar vast haar lekker te laten rennen en spelen in het park, zodat ze daarna dan lekker kon slapen en ik mij aan mijn hobby kon wijden. Als je nu naar buiten kijkt lijkt deze video wel uit een ander land te komen LOL! Weinig hobby nog gedaan vanmiddag (daar gaat mijn goede voornemen), want de problemen met de email zijn nog niet uit de wereld! Dus daar maar eerst wat aan gedaan!

The vacation time is almost over and this morning we were waken up by a mowing machine of the town. Well, that is a wake-up call! But it had a marvelous smell to wake up with! Because we were already early birds (well compared to our usual scedule) and Floppy was not allowed to eat yet (she is on an AB cure again due to blatter infection) I decided I could let her run  and play in the parc already, so she would sleep firmly afterwards and I could attend my hobby. If you look outside now this video seams to come from another country LOL! Not much hobby I did this afternoon (well, there they go my good mental vows), because the problems with my email are not solved yet! So first I had to take care of that!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...